Nikii blog bemutatkozása - Alkotó Blogger Portál Magazin

Nikii blog bemutatkozása

Nikii blog bemutatkozasa






Ki is vagyok én?


Niki vagyok, egy 20 éves nyíregyházi lány. Azonban egyetemi tanulmányaim miatt kénytelen voltam a fővárosba költözni. Rengeteg feladataim között varázslatos kikapcsolódást jelent az olvasás és a blog írás, így ötvözve a kettőt, szabadidőmben könyvértékeléseket írok. Blogomat, a Nikii Blogot 2017 őszén indítottam. Az olvasás számomra mindig is fontos volt, és próbálok minél több időt erre a szenvedélyemre fordítani. Nem véletlenül használtam ezt a szót, hiszen számomra a könyvek nagyon sokat jelentenek. Általuk egy varázslatos élményben lehet részem, nem csak térben, de időben is elutazhatok más korba, más helyre.




Miért is csinálom?


Azért kezdtem a blog írást, mert szeretném másoknak átadni az élményeimet és tapasztalataimat. A blogom nagyon fiatal, így még a teljes formáját nem érte el. Ez alatt azt értem, hogy jelenleg könyvkritikákat, értékeléseket írok, azonban idővel szeretném az oldalam bővíteni, más témával kapcsolatban is írni bejegyzéseket. Ugyanis másik hobbim a sütés, emiatt el is kezdtem egy cukrászképzést. Terveim szerint, szeretnék videókat megosztani egy-egy sütemény elkészítéséről. Azonban ehhez még kis időnek el kell telnie, így a blogomon még egyelőre a legújabb könyvértékeléseket van lehetőség elolvasni. Igyekszem minden témára nyitott lenni. Valahogy én nem tudom azt mondani, hogy csak ebben, vagy épp abban a témában szeretek olvasni. Sose tudni mikor lehet egy nagyszerű könyvre akadni egy általunk még fel nem fedezett témában.


Nikii blog


Minden más alapján választ könyvet


Sajnos azonban van két rossz szokásom. Borító alapján választok könyvet. Tudom, mindig mondták, hogy könyvet ne a borító alapján ítéld meg, de ezt a szokást nagyon nehéz leküzdenem. A másik, hogy nem olvasom el a fülszöveget alaposan, csak az első bekezdést, és ez alapján döntök, hogy elolvasom e az adott könyvet. Ugyanis már többször előfordult, hogy elolvastam a regény hátulját, és végig azt vártam, hogy az a rész, amit oda leírtak, mikor történik. Ha az a könyv elején van, akkor semmi gond, viszont ha nem, nagyon hamar kialakul egy kép a könyvről bennem, kicsit úgy érzem olyankor, hogy átvertek, és ahhoz nagyon jó befejezés kell, hogy ezt felülmúlja. Így azóta inkább utólag olvasom el, hogy az értékelésnél figyelembe vehessem, hogy valóban arról szólt-e a könyv. De azért természetesem, mint mindenki másnak, nekem is van kedvenc íróm, kedvenc témám. 



Ki a kedvenc íróm, ki volt rám hatással?

Számomra a legkedvesebb írónő R. Kelényi Angelika


Számomra a legkedvesebb írónő R. Kelényi Angelika. Ő az, aki be tudta elsőnek bizonyítani nekem, hogy lehet úgy is írni egy történelmi regényt, hogy nem történelemkönyv. Izgalmas és kalandosak a regényei, melyek letehetetlenek. Mivel ilyen nagy hatással voltak rám a könyvei, ezért is lett a kedvenc könyveim a történelmi-romantikus regények. Azért is imádom ezt a témát, mert általuk egy időutazáson veszek részt, sokkal jobban ki tudok szabadulni a hétköznapokból, tetszik, hogy mások az erkölcsök. De emellett kedvelt témám még a krimi. Hiszen ki ne szeretne egy könyv erejéig nyomozó lenni! Ezekben a regényekben pedig azt szeretem, hogy valaki más bőrébe bújhatok, más életét élhetem meg pár óráig, napig. 2015-ben nagy hatással volt rám Borsa Brown. Elolvastam az éppen abban az évben megjelent könyvét, és megtetszett. Azelőtt még sose hallottam az írónőről, így utána olvastam. Ekkor tudtam meg, hogy magyar szerzőről van szó, csak álnéven. Ez nagy fordulópont volt számomra, hiszen rádöbbentem, hogy magyar írók is tudnak zseniálisat alkotni. Azelőtt kezembe se vettem volna egy hazai szerző könyvét. Viszont az óta előnyben részesítem a magyar írókat, szívesebben olvasok tőlük. Még szerencsére olyan témával nem találkoztam, amire azt mondanám, hogy „na, ezt többet nem”. A blogom miatt igyekszem, kilépni a komfort zónámból és olyan témákban is olvasni, amit eddig nem tettem meg.

 
Készítek a szerzőkkel interjúkat is


Mitől más az én blogom?


A Blogomat igyekszem egyedivé tenni azáltal, hogy az értékeléseimbe, bejegyzéseimbe önmagamat is belecsempészem. Arra fókuszálok, hogy a saját érzéseim legyenek benne, ezeket szeretném másokkal megosztani. Hiszen egy tartalmat, fülszöveget bárki el tud olvasni az interneten. Mivel a fővárosban élek, így számos lehetőségem adódik könyvpremierekre elmenni. Sok írót, írónőt már megismertem, jó kapcsolatot alakítottam ki velük. Ezért is volt lehetőségem például egy könyv előolvasására. Hatalmas megtisztelés ez egy blogger számára. Hamarosan készítek a szerzőkkel interjúkat is, hogy más is közelebbről megismerhesse kedvelt íróját, írónőjét. Nyereményjátékokat is természetesen szervezni szoktam, olykor egy kiadó támogatásával, máskor pedig egyedi ajándékok találnak gazdára. Ezek az ajándékok mindig kapcsolódnak valamilyen formában a könyvekhez, hiszen az olvasás szeretetét vissza kell hoznunk a mai világba. Nem véletlenül olvashatjuk mindenhol: „Olvasni menő”, olvass hát te is!





Ha tetszett, nyomj egy lájkot, és/vagy g+, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.