Enchanted by Pages, Böbe könyves blogja - Alkotó Blogger Portál Magazin

Enchanted by Pages, Böbe könyves blogja

Enchanted by Pages, Bobe konyves blogja
Enchanted by Pages, Böbe könyves blogja






Üdv, kedves idelátogató!



Böbe vagyok, hivatásos könyvmoly, közgazdász, wannabe dizájner, mindeközben otthonülő anyuka. Azért szerepelhetek most ezen az oldalon, mert van nekem egy könyves blogom is, ezt szeretném most neked bemutatni. Majd kicsit később, mert előbb magamról írok még néhány gondolatot.








Ismerj meg!



A nevem már tudod; könyves berkekben @Amalthya néven ismernek. Szegváron illetve Szentesen nőttem fel, a Boros Sámuel Szakközépiskolában szereztem érettségit. (Nem régen; 6 éve.) Később a Szegedi Tudományegyetemen izzadtam vért: tavaly megszereztem a közgazdász/marketinges diplomámat. Most 25 éves vagyok, Szegeden élek, és egy tíz hónapos kisfiút terelgetek el a konnektoroktól.




Böbe könyves blogja bemutatkozása



A könyvek iránti szeretetem nem kezdődött sehol, én már így jöttem a világra. Óvodás koromban tanultam meg olvasni. A kedvenc tankönyvem is mindig az olvasókönyv volt: anyu elhozta augusztusban, én pedig még iskolakezdés előtt elolvastam belőle a legérdekesebb történeteket, verseket.

Az első igazi regényem a
Harry Potter volt, ami azóta is a legnagyobb kedvencem. Kamaszkorom felé A neveletlen hercegnő naplóját bújtam, később az Alkonyatot és a Vámpírnaplókat. 2013-ban találtam rá a moly.hu-ra, és azóta nincs megállás, egészségtelen mértékben falom a YA irodalmat.


Mit olvasok?


Könyvek terén (is) nagyon válogatós vagyok. Azt mondom, hogy YA-n belül minden jöhet, romantikus, fantasy, disztópia, bármi. Ám a helyzet azért kicsit bonyolultabb: csak olyan könyveket teszek a várólistámra, amiben valami nagyon megfogott. Először a borítót nézem meg, utána a fülszöveget. Ha mindkettő tetszik, akkor kívánságlistára megy a könyv, ha csak a fülszöveg, akkor várólistára. Csak azért nem fogok elolvasni egy könyvet, mert YA. 


A komfortzónámba tartoznak még az ún. Middle Grade (MG) könyvek. Magyarországon az "ifjúsági" címke alatt futnak ezek, a YA-irodalommal együtt, de szerintem egy
Percy Jackson és egy Üvegtrón nem ugyanaz a kategória. MG könyvek közül csak a fantasy -ket olvasom. Néha elkalandozom olyan könyvek felé is, amelyek a korcsoportomnak jobban megfelelnek, de azok közül is szinte kizárólag fantasyt veszek a kezembe.


A külföldi szerzők könyveit preferálom, ez nekem egyfajta biztosítékot jelent (egyrészt mert kiadták a könyvét egy sokkal nagyobb országban, másrészt arra is érdemesnek tartották, hogy lefordítsák x nyelvre). Magyar könyvektől sem zárkózom el; nagyon szeretem pl. Böszörményitől az
Ambrózy báró eseteit és Leiner Laurától a Szent Johanna Gimit, de az is tény, hogy ha magyar a könyv, nagyon erős benyomást kell tennie rám ahhoz, hogy elolvassam.


Enchanted by Pages blog bemutatása


A blogom


A blogomat (Enchanted by Pages) 2013 októberében indítottam. Főleg a könyvek véleményezésére mentem rá: 194 könyvkritika-szerűség van most az oldalamon, és csak elvétve egy-egy Book Tag vagy egyéb, könyves témájú bejegyzés (bár ezen a jövőben szeretnék változtatni). Nincs olyan, hogy valamelyik könyvről írok, valamelyikről nem; minden olvasmányomról megírom a véleményem előbb vagy utóbb. 

A bejegyzéseimben kerülöm a spoilereket. Néha előfordul, hogy mégis muszáj beleírnom valami fontosat, de mindig megfelelően jelzem azt, hiszen senki szórakozását nem akarom elrontani. A posztjaimat képekkel és idézetekkel tűzdelem meg; elvégre én sem szeretem a száraz, olvasónapló-szerű bejegyzéseket.


Nézz be hozzám! Enchanted by Pages



Ha tetszett, nyomj egy lájkot, és/vagy g+, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.