Könyvespolc blog bemutatása - Alkotó Blogger Portál Magazin

Könyvespolc blog bemutatása

Konyvespolc blog bemutatasa
 Könyvespolc blog bemutatása



Sziasztok! :) 


Én Petra vagyok, egy hatalmas könyvmoly, aki imád írni és olvasni. Jelenleg egy olyan gimnázium padját koptatom, amit imádok. Magamról viszonylag eléggé össze-vissza tudok csak beszélni, hiszen épp az életem azon szakaszát élem, amikor a legnagyobb változásokon megyek keresztül. Nyitott természetű vagyok és szeretnék minél többet és többet megtudni a világról és nagy örömmel állok a kihívások elé, amiket szeretek a legnagyobb precizitással megoldani.



Tipikusan azokhoz az emberekhez tartozom, akiknek, ha valami nem tetszik, akkor azt biztosan meg fogják változtatni, rettentő kitartó vagyok. A könyvek olvasása, értékelése és írása mellett még imádok festeni, rajzolni és fotózni is. Van egy könyves instagram oldalam is (@bookshelf.petra), amit szintén nagy kitartással és szeretettel csinálok. 


 

 Bookself Petra oldal



A könyves blogom december 25-én ünnepli az első szülinapját, tehát viszonylag a kezdő stádiumban vagyok a blogolók között. Rengeteg típusú könyvet szeretek olvasni, de a YA, NA és a fantasy könyvek a kedvenceim. Az összes blogposztomat próbálom minél izgalmasabban megíri és buzdítani az embereket az olvasásra, de természetesen a sok-sok könyves poszt között rá lehet bukkanni egy-két sorozatajánlóra, vagy éppen egy utazós posztra is. A blogon nemrég egy új sorozat is elindult, ahol több bloggerrel is együtt dolgozok és ez egy rettentő izgalmas projekt. 


 

 Könyvespolcsite blog


Szeretem minél izgalmasabban megírni a könyvajánlókat is, nem szeretem azt, amikor valaki csak szárazon kifejezi a véleményét és ennek köszönhetően mindegyik blogposztnál található egy „kedvhozó” rész, amit én imádok megírni. Az ismertebb könyvekről, pedig igyekszek minél több érdekességet, videót és kvízt is összegyűjteni, hogy minél izgalmasabb legyen az egész.

Számomra ez a blog egy olyan hely, ahol kifejezhetem a könyvek iránti hatalmas szeretettemet és a kreativitásomat. 


 

 Petra könyvespolc


Ha meghoztam a kedveteket a blogomhoz, kukkantsatok be és hagyjatok nyomot magatok után. :) 


Petra - Könyvespolc


 


Ha tetszett, nyomj egy lájkot, és/vagy g+, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.